Бірінші материалда Алексей дәстүрлі компаниялардың «Сбер» және «Яндекс» сияқты алыптардың экожүйелер әлемінде қалай бәсекелесетіні туралы айтып берді. Ол бизнестің аман қалуына және нарықтың өзекті жағдайында бәсекеге қабілеттілігін сақтауға көмектесетін үш тәсілді атап өтті. Біріншісі – экожүйенің бір бөлігі болу, екіншісі – өзара тиімді серіктестіктер жүйесін құру, үшіншісі – бірегей тауашаны алу. Бұл мақалада ерекше назар соңғы тәсілге шоғырланған.
«Моноөнімді дамыта отырып, қажетті құзыреттерді тезірек алуға және өз сегментінде сарапшы және маңызды ойыншы болуға болады. Нәтижесінде басқа ойыншылар сізге сараптама алу үшін жүгінеді», - өз ұстанымымен бөліседі Алексей Аксенов.
Экожүйелердің өсуі жағдайында бизнес қандай даму жолдарын таңдай алатыны туралы толығырақ
«РБК»-дан оқыңыз.